S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

Adrián Melaj - BIZNIS PLUS
Hlavná 25A
943 01 Štúrovo
tel: +421 903 218 463
info@subli-shop.sk
ICO: 44086261
IC DPH: SK1079620608

TOVAR V AKCII

naša cena 3,59 EUR
skladom
naša cena 1,39 EUR
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 1,39 EUR
skladom
naša cena 3,59 EUR
skladom
naša cena 0,86 EUR
skladom

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchode

PREVÁDZKOVATEĽ:
Adrián Melaj - BIZNIS PLUS, Hlavná 116/25A , 943 01, Štúrovo.

Ičo: 44086261 , IČ DPH: SK1079620608

 

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci učinením záväznej objednávky potvdzuje, že akceptuje obchodné podmienky pre dodanie tovaru poskytnutých predávajúcím. Vzťahy medzi kupujúcím a predávajúcím sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany závazné.

 

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnost nákupu príamo z Vašho domova, kde môžete nakupovat nonstop. Objednávať si môžete jednoduchi a pohodlne pomocou nákupného košíku, prípadne e-mailom. 
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve -….objednávke.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickéj objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári . Objednávka je zároveň návrhom kupnej zmluvy, kde samotná kúpna zmluva zároveň vzniká samotným dodáním tovaru.

K uzatvorením kupnej zmluvy sa vyžaduje formálné potvdenie objednávky predávajúcím.

V jednotlivých, hlavne cenovo náročnějších prípadoch, si predávající vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky , najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujícím.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodin, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom. Akceptujte prosím, že v objednávke nies ú presne stanovené expedičné náklady, ktoré sa vzhladom k rôznorodosti predávaného tovaru stanovia až pri balení. Expedičné náklady budu teda doúčtovány vo fakture podľa našich prepravných podmienok. V prípade nejasností Vás budeme kontaktovat    e-mailom alebo telefonicky podľa údajov Vami zadaných v objednávke.

 

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, alebo e-mailom a to bez udania dôvodu.

 

5) DOPRAVNÉ

Osobný odber

Objednaný tovar  si môžete osobne vyzdvihnúť na adrese:  Hlavná 25A, 943 01 Štúrovo.

 

Pri plánovanej osobnej návštevi nás kontaktujte vopred.

 

Cenník za poštovné a balné:

(tovar posielame kuriérskou spoločnostou GLS)

0  -  10kg  = 3,75€

11 - 15kg = 4,70€

16 - 40kg = 6,80€

41 - 55kg = 9,90€

56 - 70kg =12,50€

71 – 100kg = 16€

Nad 100kg – individuálne, na základe dohody  (ceny sú uvedene bez 20% dph)

 

Nákladná preprava

Objednaný tovar  Vám po dohode privezieme na miesto určenia. Cena tejto dopravy je individuálná.

 

6) DODACIA DOBA

Objednaný tovar odosielame do 48 hod. od prijatí objednávky.

 

7) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužité a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Informujte nás predom o tejto situácii a to nejlepšie emailpm, kde bude uvedený presný popis vráteného tovaru a tovar, ktorý požadujete za výmenu.

Náklady spojené s výmenou tovaru nesie v plnej výške kupujúci.

 

8) REKLAMACIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálne dohodou s Vami a v súladu s platným právným poriadkom. Kupujúcí je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnúť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúcí povinne a neodkladne hlásiť našej firme . Na každý tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokial neni uvedene inak.

Postup pri reklamácií:

1) informujte nás o reklamacií vždy e-mailom na info@subli-shop.sk s predmetom "Reklamacia ...". K reklamacii vždy uveďte číslo faktury, s ktorou Vám bol tovar dodáný a presný popis tovaru a vad.   V prípade rozbitej keramiky vrátane fotografií a to do dvoch  dní od prijatí tovaru, tak, aby sme mohli prípadné rozbitie reklamovať u prepravce.

Vašu reklamáciu vybavime čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od prijatia Vašej e-mailovej reklamácie so všetkými náležitostami.

9)Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.

  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.

  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.

  5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.

  1. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.

  2. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.

NmQwNjI3M